Terug in NL, Onze laatste blog.

29 januari 2017 - Oostkapelle, Nederland

Om 10 uur vertrokken we zat 28-1 met een binnenlandse vlucht van Christchurch naar Auckland. In het vliegtuig zat ook een groep vrijgezellen die een 'stagparty' gingen vieren in Auckland. 20 man, ( 19 man en 1 groom) wij zaten er middenin. De groom trakteerde het hele vliegtuig op candy. Leuk!!

In Auckland moesten we 2,5 uur wachten en dan vlogen we naar Hongkong ( 11 uur). We hadden veel ruimte in het vliegtuig. Heerlijk. Er zat niemand naast ons.

Op Hongkong moesten we 3,5 uur wachten. Dat ging ook wel. En toen het laatste stuk. 12 uur vliegen naar Adam.
Het vliegtuig zat stampvol. Minder beenruimte, maar ik kon wel een paar uurtjes slapen. Nog een paar filmpjes kijken en we landen om 6.20 uur in een koud Adam.

En dan de trein in.

Toen we door de poort naar buiten liepen stonden daar: m'n lieve ouders, zusje en Emelie!!! Oooo wat waren we blij zeg. Heerlijk wat een ontvangst. Om 10 uur rijden  ( 29-1)we de Molenweg in. Ik zie onze lieve poes. Awhhhh. Marc en Pepijn zijn er ook!
Het huis is versierd met slingers 'welkom thuis' , er hangen ballonnen. En er staat een verse appeltaart gebakken door m'n moeder! Heerlijk met weer zalige nespresso koffie. Ohh wat een thuiskomst!

We zijn blij dat we weer gezond en wel thuis zijn.

Tjaaa lieve mensen afscheid nemen is zwaar. Toch stop ik met deze blog! We willen jullie bedanken voor al jullie geweldige reacties! Het was zo leuk om elke keer te lezen dat de verslagen zo gewaardeerd werden !!

Dank Marcel voor je reacties, daar hebben we van genoten. Elke dag weer.

Dank Emelie voor het oppassen op ons huis 'Neeltje' en de lieve verzorging voor Zusje (onze poes) ze ziet er prachtig uit.

Dank papa voor de welkomstranen op Schiphol het ontroerde mij ook.

Dank mama voor de heerlijke appeltaart thuis.

Dank Nicoline voor de gevulde koelkast bij thuiskomst en het ophalen van Schiphol( voor jou was het ook vroeg )

Kortom lieve vrienden, familie, collega's  tot snel ziens en het was fun.
En nu is het verhaaltje uit!!

1. Annelies:
    29 januari 2017
    Gelukkig weer veilig thuis!
    En pas op, wel aan de rechter kant rijden hier .....
  2. Ties en Janny:
    29 januari 2017
    Hartstikke leuk, dat wij jullie belevenissen in NZ ook konden volgen. En nu maar weer weer wennen aan het alledaagse leven in ons kikkerlandje.
  3. Marcel Roelse:
    29 januari 2017
    Wat een avontuur!! Nog een stagparty ook! Vrijgezellenavond?Nog een laatste zweem van NZ.Dan ff naar HongKong. Tjaptjoi erin en door naar A'dam.En hoe fijn is het om dan je familie te zien!! Gelukkig was er toch iemand.Had hier aan jullie vrienden en familie al gevraagd of het leuk was jullie te halen met de vip coach."Wie?" "Waar zijn ze dan geweest?" "Nu al terug? ""Waarom dat dan?" "Ja, en wie haalt mijn boodschappen?"
    Zulke reacties kreeg ik,dus toch maar afgeblazen.
    Nee hoor,wist al dat ik in Italië zou zijn.
    En dan!! Mensen kunnen op mooiste plekken ter wereld zijn....maar thuiskomen met een bakje koffie en appeltaart van moeder.Hoe fijn dat is,merk je dan heel goed.
    Ik vond het heel leuk jullie te volgen,te reageren,de draak te steken en dan toch het gevoel te hebben alsof jullie dichtbij waren.
    Jullie blog houd op,ik ga er morgen mee door op Facebook!
    (Éénmalige uitgave hoor)
    Blij dat jullie genoten hebben,ik ook.
    Tot snel,geniet van de jet-lag, en we kletsen snel bij.
    Knuffel voor jullie! Welkom thuis. Dit was het !!
  4. Carin en Friek:
    30 januari 2017
    Welkom thuis! Oost West Thuis Best. Zo is dat! Jullie Blog gaan we missen. Bedankt voor de mooie verhalen. Maar life jullie avonturen horen blijft toch het leukst en zie er nu al naar uit.