de laatste dagen in Nederland

12 december 2016

Hoi, zo eindelijk heb ik de reisblog gevonden. Ik ben nog een beetje aan het testen .Ik moet gaan inpakken maar laat ik dat nou net niet het leukste klusje vinden..We gaan jullie op deze manier op de hoogte houden van onze grote reis.

we kunnen niet wachten!!!!

reis voorbereiden met een lekkere witte wijn uit Marlborough NZ :-)

1. Ryan Lievaart:
    12 december 2016
    Hoi Evelien en Ron, ik wens jullie heel veel plezier met de voorbereiding en sterkte met het inpakken! Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en avonturen. Groet Ryan
  2. Caroline:
    12 december 2016
    Leuk. Al aardig wat voorpret en dit reisblog lijkt goed te werken
  3. Nicoline Lievaart:
    12 december 2016
    Fantastisch, nu al genieten! En inpakken is zo leuk!!!!!! Succes en ben zeer benieuwd wat jullie zoal gaan beleven daar heel ver weg van Zeeland maar in Nieuw- Zeeland!
  4. Annelies:
    Hoi Ron en Eef,

Heeeel veeeel plezier, veel mooie dingen zien en GENIETEN!

Liefs!
  5. Matty:
    13 december 2016
    Natuurlijk gaan wij jullie volgen. Veel succes met de voorbereidingen. Wij komen zaterdag naar Aagtekerke om jullie gedag te zeggen na de Pekelingen en dit keer gaan jullie op tijd naar huis!!!!!
  6. Ester:
    Hoi Ron en Eef,
    Jammer dat ik jullie vanmiddag net gemist heb bij het ophalen van de steiger ☺. Dat van dat inpakken herken ik wel... ik vind er ook niks aan. De wetenschap dat je sommige dingen harder nodig zou hebben op vakantie en sommige dingen niet gebruikt maakt dat je gaat twijfelen. En dat is niet fijn, je hebt nog zoveel andere dingen te doen. Fijn dat ik mee mag maken van af deze reisblog hoe jullie het hebben. Groetjes Ester
  7. Marcel Roelse:
    14 december 2016
    Ach dat inpakken. Ik doe niet anders, haha.
    Maar heel spannend allemaal ben reuze benieuwd!
  8. Michiel en Christa:
    14 december 2016
    Hartstikke leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen! Dan genieten we met jullie mee :-) En inpakken gaat wel lukken toch...ik hanteer altijd: voor iedere kledingstuk onder (broek/short/rokje etc..) combineren met max drie kledingstukken boven (shirt/topje/trui) + gemengd inpakken voor het geval er bagage zoek raakt... Is voor jullie - ervaren reizigers- gesneden koek! Nu eerst aftellen!!!
  9. Yvette Hamerling:
    16 december 2016
    Joehoeeeeeeeeeeeeeeee! Heel veel plezier!
  10. Anita en Johan van Gelder:
    17 december 2016
    Hallo lieverd
    Eindelijk gaat het dan gebeuren de reis van jullie leven. Zo gegund en zo jaloers ha ha
    Ik ben reuze benieuwd naar jullie verhalen en foto's en avonturen. Heel veel plezier en pas goed op elkaar.
    Heel veel liefs Anita
  11. Laura (vd Broeke):
    18 december 2016
    Hoi Ron en Evelien
    Heel veel genieten van jullie reis!
    Zien uit naar jullie verhalen

Groetjes