Let the great adventure begin!

19 december 2016

Zo daar zitten we dan op Schiphol. Weggebracht door Marc. Heel fijn dat hij zo vroeg ons wilde brengen. We wachten nu op de vlucht cx270 die ons naar Hong Kong gaat vliegen.. zo'n 11 uur. En dan zijn we op de helft! .
De laatste week thuis was druk, heel veel te doen zoals werken, vrienden gedag zeggen, nog ff naar de nw film Roque One
(Star Wars)  de Aagtekerkerun lopen waar Eef een pr liep! 14 km in 1.12!! En dan dat vervelende inpakken van die koffer.. ik heb em 3 x overgepakt. .. nou 20,7 kg zit er in!  En ja ik heb m'n föhn thuis gelaten!
Jammer genoeg liggen de lekkere gesmeerde broodjes nog op het aanrecht thuis . Dat begint al lekker.

Maarrr. We de vakantie is begonnen!!!

1. Marcel Roelse:
    Hoi R & E.
    Vol adrenaline natuurlijk.
    Dus dan knal je door de bossen en over het strand.
    Mooie tijd gelopen hoor!
    Die broodjes smaken nog prima als jullie weer thuis komen.
    Föhn is niet zo erg, gebruik je die handendrogers maar op het toilet.
    Goeie reis verder. Marcel.
  2. Paul:
    19 december 2016
    Jullie zijn inmiddels al een eind op weg naar TakkiTukkieland. Die broodjes komen wel op tijdens het schuurfeest bij jullie, alleen jammer dat jullie er zelf niet bij kunnen zijn. .
  3. Matty:
    19 december 2016
    Was weer ouderwets gezellig in café Kodde. Nog even met zijn allen kerstnummer gezongen en nu onderweg voor 6 weken. Genieten maar. Goede reis!!!!!
  4. Annelies:
    Hoi Ron en Eef,

Een goed begin is het halve werk zeg maar ....
    Wij zijn echt benieuwd naar jullie verdere reisverhalen, jullie eerste is iig al heel komisch!
  5. Petra:
    Succes! Ben benieuwd naar jullie reisverhalen. Fijne vakantie. Xxx
  6. Linda:
    19 december 2016
    Wat een professionele site zeg, ziet er fantastisch uit. Ben zó benieuwd hoe jullie het gaan ervaren daar aan de andere kant van de wereld!! Hoop snel wat te lezen. xxx