Auckland & Waiheke,

22 december 2016 - Russell, Nieuw-Zeeland

Vandaag vroeg eruit, 8 uur een heerlijk ontbijtje. En hebben onze zinnen gezet op Mount Eden
Een prachtig uitkijkpunt over Auckland op een oude krater. We liepen er zo naartoe vanuit onze B&B. We moesten best klimmen door mooie natuur. Hier vliegen nog veel vogels met prachtige kleuren. Het was warm zo'n 25 graden al vroeg in de morgen. Boven werden we beloond met een prachtig uitzicht. Daarna zijn we weer richting de stad Auckland afgereisd  en hebben we een boot genomen vanaf de haven naar het eiland Waiheke.

De boottocht was prachtig langs grote en kleine onbewoonde eilandjes. Het eiland zelf was subtropisch , het kon Mexico zijn maar ook iets hebben van het Caribische Tobago . Prachtige baaitjes,et witte stranden en turquoise kleur water, de baaitjes hadden ook heerlijke restaurantjes..we hebben daar zo lekker gegeten , oesters, vis zo uit de zee op je bord met een over over heerlijke sauvignon blanc (sbtje soo gezellie ) van een wijnhuis 'Man o War' van  het eiland! zalig. Dat is nou echt vakantie vieren. Daarna hebben we een wandeling gemaakt van 2,5 uur langs baaitjes, wijnhuizen, tropisch woud, paadjes zoals in Lord of the rings. Prachtig en bloedje heet, zweet op onze rug. Zo kwamen we terug in het baaitje waar de boot weer lag om ons terug te brengen naar Auckland!

Morgen de auto ophalen en Auckland verlaten.. spannend.

(Ps dank voor jullie leuke reacties!! )

1. Marcel Roelse:
    22 december 2016
    Dat klinkt inderdaad als een heerlijke vakantie.
    Lekkere zeevruchten en een wijntje erbij!
    Ron met zijn nieuwe hikingschoenen?
    Hier is het niks met het weer, straks een natte kerst!
    Wijsmeken om Waiheke!
    Veel plezier nog you lucky bastards!
  2. Johan:
    22 december 2016
    Super begin, leuke verhalen en gelijk de nieuwe schoenen aan.
    Zijn ze goed ingelopen voor the battle of middle earth!
  3. BFF Agnes:
    Sooowww gesellig met Sbtje erbij! Jaloers! Geniet ervan lieverds XXX
  4. Kees:
    22 december 2016
    Hier donker kortste dag van het jaar.
    Veel plezier en rij zoveel mogelijk links van de weg met de auto.
  5. Annelies:
    Heerlijk, jaloers!
  6. Astrid:
    22 december 2016
    Wat hebben jullie het heerlijk! Jaloersmakend:) Geniet maar lekker!!
    En mooie foto's!
  7. Nicoline Lievaart:
    22 december 2016
    Woooh en dit is nog maar t begin van de vakantie!! Super, fantastisch!! Geniet zo heerlijk met jullie mee Ben ook wel erg benieuwd naar de eerste foto's van jullie Succes met het autorijden
  8. Matty:
    22 december 2016
    Nou zeg klinkt goed allemaal. Leuk om jullie zo te volgen. Hebben wij stiekem ook beetje vakantie! Goede reis verder.
  9. Tonny:
    22 december 2016
    Vakantie? Zweet op je rug? Lijkt veel op werken! Enjoy.
  10. Caroline:
    22 december 2016
    leuk hoor je verhalen. We kunnen zo lekker meegenieten