Kayak zeetour in het Abel Tasman nationaal park

11 januari 2017 - Motueka, Nieuw-Zeeland

eerst even: dank, dank voor al jullie leuke reacties, het is ontzettend leuk dat het zo gewaardeerd wordt wat we beleven en opschrijven. Ik vind het leuk om te doen en doe het ook om over een paar maanden (tja ik word ook een dagje ouder) nog te weten wat we eigenlijk gedaan hebben hier In Nieuw Zeeland. maar ook gewoon fijn als we thuiskomen, hoeven we niemand meer te vertellen wat we hebben gedaan en meegemaakt. he lekker makkelijk vooral op m'n werk, he Hans? Kunnen we meteen over tot de orde van de dag.

Super leuk en mijn ouders printen alles uit heb ik gehoord, dus we hebben al een boek als we thuis komen,

Vandaag vroeg uit de veren, we gaan kajakken op zee.

We maken zelf ons ontbijtje en pakken onze lunch in, en op naar Waranau waar ze ons verwachten voor een kajak cruise. We zijn vrij om te gaan, we krijgen wel een uitgebreide maar dan ook uitgebreide briefing hoe te kajakken op zee. Maar dan eindelijk zitten we pendelend op de zee in het prachtige Abel Tasman National Park.. wauw,  de zee is rustig en blauw turquoise . Onze peddels glijden door het water, de zon steekt. Het wordt de warmste dag vandaag vd zomer.. zo'n 28 graden. Oh wat fijn. en we smeren ons weer een hoedje, en we hebben een hoedje op ;-)

Onze lunch zat in de ton. En we meren aan bij een strandje waar niemand zit. Eerst zien we zeeleeuwen, soortje aalscholvers, en prachtige eilandjes . Zijn we nu alweer in het paradijs? De zon blijft steken en we zwemmen in het koude water. Wat echt niet meer koud is.

De lunch is weer heerlijk. en we dutten weer weg in de schaduw van de rotsen, nee in de zon zitten gaat echt niet..

Om 5 uur komen we terug in onze lodge. En daar is een koud biertje.

We koken pasta en eten het op met onze nw Australische vrienden uit Perth. ( Yes nw klanten, nou eigenlijk meer een adres voor ons als we naar Australie gaan) We kletsen tot 9 uur tot de muggen komen. We zijn ook moe!

Lekker douchen en naar bed!! Het licht valt niet uit, maar het is enorm gehorig..

1. Michiel en Christa:
    12 januari 2017
    Hè wat een vervelende dag weer echt afzien zo'n reis hihi
  2. Annelies:
    Geweldig!
    Geniet er maar lekker van, want hier is het somber en regen, ook zou er sneeuw aankomen ...
  3. Tonny:
    12 januari 2017
    wanneer jullie terug komen zijn je ws net op tijd voor de 11 stedentocht..... dat wordt nogal een klimaatschok.
  4. Nanda:
    12 januari 2017
    Super om te lezen.. wij zijn nu in jerez hebben een hele middag uitleg gehad over sherry, was hik, hik, heel leuk! Nu weer trein in terug naar Sevilla! Kus van ons lieve Eef! Enjoy!
  5. Caroline:
    12 januari 2017
    Leuk, die zeeleeuw of wat is het op het filmpje. Mooi om zo dichtbij te peddelen.
    Genieten voor jullie. En het land lijkt in jullie reistocht ook steeds mooier en meer bijzonder te worden