Wat een wereldreis!

20 december 2016 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

Nog een uur te gaan in het vliegtuig.. Jemig wat een reis, we zijn echt echt beu. Van Adam naar Hongkong is 11 uur.Hongkong 8 uur wachten en dan van Hongkong naar Auckland weer 11 uur. Hoeveel tijdzones we zijn doorgegaan weet ik niet, maar voor mijn gevoel ben ik 2 nachten en 3 dagen op..dus we moeten echt in ons ritme komen. De vliegtuigen zijn prima, genoeg beenruimte en de luxe van een groot scherm. De service van Cathay Pacific is ook prima.ik heb 6(!) films gezien. Je moet iets om te tijd te doden, slapen ging ook wel, al zijn het hazenslaapjes .
Hongkong is amazing, wat een groot vliegveld, maar ontzettend luxe en je hebt er werkelijk alles. Ook een Mac D. maar die frietjes zagen er wel heel vreemd uit. wij hebben lekker noodles en tjop jop ofzoiets gegeten zoals dat hoort daar. En was het nou voor ontbijt lunch of diner.. geen idee. We deden maar wat. Maar die chinezen eten altijd noodles met die eeuwige vervelend stokjes.. ( is toch niet zo mijn ding hoor die stokjes ).
De spanning stijgt, Nieuw Zeeland is in aantocht, we kunnen meekijken met de vele camera's die aan het vliegtuig hangen. We vliegen naar de zon..prachtig gezicht.
Als het goed is staat er straks iemand met een bordje 'dhr en mevr de Wolf '.. Die brengt ons naar ons naar onze eerste B&B.. En dan een douche en een heel klein slaapje doen.. We moeten ff in een ritme komen...

1. Annelies:
    Maar jullie zijn er!!!
    Rust maar lekker uit en veel plezier!!!
  2. Marcel Roelse:
    19 december 2016
    Fijn dat jullie er zijn. Tjop jop kun je op elk moment van de dag eten, dus dat maakt niet uit.
    Even lekker bijkomen nu.
  3. Nanda:
    Mmm, lange reis en nu ff bijslapen. Tjop tjop! Zet em op! X
  4. Astrid:
    20 december 2016
    Het is inderdaad een vreselijk lang stuk om te vliegen, even er doorheen, en dan worden jullie straks beloond:)
    X
  5. Yvonne De Wolf:
    20 december 2016
    pfff gelukkig dat jullie er zijn en nu gaan genieten!
  6. Matty:
    20 december 2016
    Zo, de reis kan beginnen. Lijkt me niet prettig zo n vliegreis daarom zoeken wij het dichter bij huis haha. Genieten nu!!!!!
  7. Michiel en Christa:
    20 december 2016
    Nu jullie er zijn, ben je die hele reis zo vergeten maar snap helemaal hoe vreselijk lang dat vliegen is pfff...