Het is bijna oudjaar!!

31 december 2016 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Lieve mensen,

We hebben weer een enorm avontuur achter de rug(!! )en zijn net ingecheckt in het pittoreske/charmante/anti-romantische Holiday Inn in de de vulcaan hoofdstad van de wereld Rotorua.. Veel zwavellucht, veel hotsprings, weer een hele gewaarwording.

Normaal gaan wij op dit moment na de Tankloop, douchen, oliebol, champagne op en richting Vanuus.. het is 4.45 PM.. Wij hebbben nog 7 uur te gaan voor 2017. Maar nu is het iets anders, geen oud en nieuw met vrienden, maar met vreemden...

Ik ga morgen al onze belevenissen schrijven, wij gaan nu de stad in.. want er is van alles te doen hier.. en Marcel zegt geen kater?? Ik weet et niet..

Nee zo'n vaart zal het niet lopen, want in het openbaar alcohol drinken is absoluut verboden..

Ik vertel jullie morgen meer!!

Voor jullie allemaal.. alvast en fijne jaarwisseling. Om 0.00 uur onze tijd ga ik proberen mijn ouders te bellen!!

by loves..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marcel Roelse:
    31 december 2016
    Goedenavond.

Rare gewaarwording dat jullie bijna 2017 ingaan.
    Hier iedereen in de rij staat voor oliebollen en nog de supermarkt bestormen.
    Zelf net uit bed, beetje beroerd, hoesten en snipverkouden.
    Dat heerst hier wel een beetje.
    Ook altijd lekker als ze in de bus gaan lopen hoesten en proesten.
    De bacillen en bacteriën vliegen je rond de oren, heb er zelfs een bacteriënmepper voor aangeschaft en van die plakstrips in de bus gehangen.
    Maar dat helpt niet al te veel.
    Zo te zien zijn jullie wezen canyoingen of zoiets.
    Glijden langs watervallen en je persen door rotsspleten.
    Het kustfilmpje is leuk om te zien, mooie routes rijden doe ik nog altijd graag, ook al rijd ik altijd zelf.
    En nu gewoon in de Holiday inn, ja het is een hotelketen, en er zit verder weinig geur en smaak aan.
    Zit ook zo vaak in die hotels zonder sfeer en entourage
    Helaas zie je steeds minder klassieke hotels met een geschiedenis.
    De mooiste kom je nog in Groot-Brittannië tegen.
    Krakende houten trappenhuizen, bloemenbehang en een vuistdik tapijt.
    Maar ik heb alweer in een beeld in mijn hoofd van de vulkaanhoofdstad daar.
    Klinkt wel apart.
    Overal smeulende vulkanen en in de goten loopt lava ipv water.
    Ja heb soms een wat rijke fantasie.
    Maar we horen het nog wel.
    Nou my friends, geniet van de pils in de laatste uurtjes en een hele goede jaarwisseling! !!!
    Heerlijk dat jullie gelijk die normaal wat saaie begindagen van januari helemaal niet beleven.
    Want jullie genieten gewoon verder daar in NZ.
    Dat was het weer, anders kom ik weer over mijn maximum van 2000 tekens die je hier kan plaatsen.
    Heb ze al twee keer moeten censureren en inkorten.
    Groeten en tot de volgende x.
    PS: Voorzichtig met dat illegale vuurwerk van jullie.
  2. Annelies:
    31 december 2016
    We wachten in spanning jullie belevenissen af!
    Jullie zien er charmant uit op de foto's
    Een goed uiteinde gewenst ....

En beterschap Marcel! (je moet een virusscherm plaatsen ipv de bacteriemepper haha)